Wednesday, April 20, 2011

HANYA TUHAN YANG TAHU

Kupendamkan perasaan ini
Kurahsiakan rasa hati ini
Melindungkan kasih yang berputik
Tersembunyi di dasar hati

Kupohonkan petunjuk Illahi
Hadirkanlah insan yang sejati
Menemani kesepian ini
Mendamaikan sekeping hati

( 1 )
Oh Tuhanku berikanlah ketenangan abadi
Untukku menghadapi resahnya hati ini
Mendambakan kasih insan yang kusayang

( korus )
Di hati ini hanya Tuhan yang tahu
Di hati ini aku rindu padamu
Tulus sanubari menantikan hadirmu
Hanyalah kau gadis pilihanku

( ulang 1 )

( ulang korus 2X )

Kerana batasan waktu
Adat dan syariat
Menguji kekuatan keteguhan iman
Insan yang berkasih


nota hati: lagu ni bez sangat tau! bila aku dengar lagu ni, aku rasa macam ada kekuatan dalam diri untuk menolak segala cinta dari seorang lelaki ajnabi. aku harap suami yang ALLAH kurniakan pada aku nanti, insyaALLAH beriman n mampu bimbing aku ke jalan NYA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...