Saturday, April 16, 2011

buatmu, temanku

dengan nama ALLAH...


assalamualaikum...


firsly, aku nak ucapkan terima kasih tidak terhingga kepada rakan2 kerana sudi menjadi teman aku. menyinari hidup aku dengan gelak ketawa.


disebabkan ni blog 3a, so aku nak ucapkan tq pada rkn2 3a especially kwn2 baik aku, trah, rehan, miah. n yang lain2 tu, hanis, nabilah, aisyah, najwa, aiman, n sume lah kn. x larat nk sbut ni.tq sbb banyak membantu aku. yang sudi berkawan dengan aku yang serba kekurangan ini sejak kita kenal dari form 1 lagi. so, tq bangat. ecece....ngomong indon jap


tak lupa gak pada kawan2 aku di sk penambang dlu, yana, fatin, shahirah hasmi, syahirah ghazali, afiq, hazim, sina, najiah, yang, n so on la. mla knl korang, aku tau ape erti persahabatan ni.


argh!!! kwn2 mfb jugak. korang la terbaik sebenarnya. ade k long, k punur, k ain, k nuzul, iffah, qilah, uda, dr mirul, atiq, all_we, k nadzierah, k anum, ramai lagi lah. tak tersebut ni. tapi yang special skali, of coz la k long. tempat aku luahkan perasaan ni. banyak pasal aku k long tau. hu3..


stakat ni sahaja post kali ni, tata

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...